Kommentare: 15
  • #15

    PaulStrickler (Montag, 19 Dezember 2016 17:15)

    KOMPLIMENT UND GRATULATION -

    Ich war am Samstag (17. Dez 2016) das erste mal an eurer BERGTRYCHLER WIENACHT. Dazu möchte ich ganz herzlich gratulieren! Gut organisiert, funktioniert alles perfekt, gute Bar, gute Unerhaltung, guter Speaker!, glatte Spiele, gute Stimmung, gutes Essen. Es ist schön, solche Feste in heutiger Zeit miterleben zu dürfen.

    Lieber Gruss, alt-Haaggerer aus Samstagenr, Paul Strickler, Au.

    PS: Schickt mir mal einen Brief - ich werde gerne Passivmitglied!

  • #14

    Stefan (Montag, 09 Mai 2016 15:24)

    Schöne Webseite haben Sie hier! Würde mich freuen wenn ihr meine Homepage auch mal besucht :-)

  • #13

    Jasmin Fässler (Dienstag, 28 August 2012 10:29)

    Hallo Alle dies noch nicht wissen. Das Schwyzerörgelitrio Fässler-Fuchs ist jetzt neu, Trio Holdrio...

  • #12

    Trychlergruppe Leistkamm (Sonntag, 17 Juni 2012 10:13)

    Liebe Trychlerfreunde

    Am 06. & 07. Juli 2012 findet unser diesjährige, tratitionelle Gadenfest in Amden statt. Für die Unterhaltung sorgen am Freitag das Schwyzerörgeliduo Turbo-Örgeler und am Samstag das Duo Waldruhsptatzen. Eine Bar steht natürlich ebenfalls zur Verfügung.

    Wir würden uns freuen, einige von euch dort anzutreffen!

    Liebe Grüsse
    Trychlergruppe Leistkamm

  • #11

    Chef (Montag, 11 Juli 2011 22:04)

    neue Fotos von der Trychlerolypiade sind aufgeschaltet...

  • #10

    maerchler (Montag, 18 April 2011 21:07)

    Dises Jahr findet das Süffigstä Fäscht wieder wie letztes Jahr am Ostersamstag in Altendorf statt. An der Letzistrasse 39 bei der Firma M.KELLER HOLZBAU AG.

    Kaffestube mit Fässler Fuchs mit Bruno Nötzli am Bass

    und

    Bar mit DJ Eagle Race

    Türöffnung: 20.00 Uhr
    Gratis Eintritt ab 16 Jahren

    Wie jedes Jahr gibt es auch wieder ein Shuttelbus

    Halle ist geheizt !!!!!

    Mehr Infos auf www.maerchler.ch

  • #9

    Schösu (Montag, 06 September 2010 15:38)

    Hey Jungs. Das war aber eine Megaparty am Samstag. Danke dass ich dabei sein durfte. Weiterhin viel Erfolg und Freude an diesem schönen Brauchtum.
    Gruss aus dem Luzernerland

  • #8

    Corina (Sonntag, 05 September 2010 21:44)

    Herzlichi Gratulation, zu eurem super geniale Jubiläumsfäscht. Es isch eifach wieder emal dä Hammer gsi und "alti" Erinnerige sind wieder ufcho.
    Liebi Grüess us dä Bündner Herrschaft

  • #7

    Nadia + Franz (Montag, 23 August 2010 14:08)

    Sali zäme,
    ich und dä Franz möchtet eus herzlich bi Eu bedanke für Eue Uftritt am Samschtig a dä Geburtstags-Party! Es hät eus allne mega gfalle und mir sind eus sicher, Eu hämmer nöd zum letschte mal gseh!
    Viele Dank nomal ad Bergtrychler und bis zum nächschte Mal!

  • #6

    Wendel (Dienstag, 25 Mai 2010 02:46)

    Cool die neu Homepage. Es chömid viel alti gueti Errenerige uf weni das gseh. Es wär intressant die Geislechlöpfer uf e me video z'gseh. Das de Patrick cha echli abluege. Gruess a alli Trychler ich ha geschtert au Trychlet am Schwinget da in Quebec

  • #5

    Chrigel (Donnerstag, 08 April 2010 19:44)

    händer üsi Geislechlöpfer scho ghört?...dänn müender go ine luegä bi de Geislechlepfer und die MP3 Dateie abeladä, das tätscht grad echli

  • #4

    Presi (Sonntag, 04 April 2010 19:59)

    Chunnt guet Chrigel, Danke für die Ziit wo du für eus Opferisch!!

  • #3

    Doris (Samstag, 03 April 2010 14:10)

    Super Homepage. Gfallt mer ganz guet. Eifach wiiter so!

  • #2

    Simon (Freitag, 02 April 2010 18:58)

    Hey Chrigel super HP, wie alles wo du id Händ nimmsch....eifach perfekt!

  • #1

    Chrigel (Freitag, 02 April 2010 17:59)

    Ab sofort ist die Homepage für alle offen. Wir freuen uns auf euer Feedback!